6 Mayıs 2009 Çarşamba

Cin Makarnasi Tarifi

En sevdiklerimden..paylasmak istedigim...


Goruntusu biraz degisik gelebilir ama lezzeti harika !!
Makarnayı WOK'da 10 dakka'da yapabilirsiniz. Benim Fırınımda WOK 'lu ocak olması avantajım oldu.

Makarnaya eklediklerim :
1 soğan
taze soğan
sarımsak
taze zencefil
1 adet havuç
yarım kırmızı biber
Birkaç tane mantar
çin pirinci

Nasılmı yaptım ?
pirinç yıkadım ve ılık suda 5 dakika beklettim, soğanı ayıkladım ve uzunlamasına doğradım zencefilin kabukları soydum ve çok ince doğradım, 3-4 diş sarımsak ince ince doğradım, taze soğan doğradım, uzun şekilde kırmızı biber ve havuç doğradım, mantarlar yıkadım, soydum ve uzunlamasına doğradım
Nasılmı Pişirdim ?
wok'a biraz sıvı yağ koydum, malzemeler sırayla kızarttim, soğan, havuç, kırmızı biber, zencefil,sarımsak,soyo sosu ve susam yağı ve pirinç ekledim en son taze soğan ve mantarda ekledim.
Afiyet olsun :)
If you want the recipe, pleace send me a msg !! thanks !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder